musisz zobaczyć
  • Loading

Ostatnie dwa przetargi na S61 – otwarte

Te same firmy i konsorcja wystartowały w dwóch ostatnich już organizowanych przez Oddział GDDKiA w Białymstoku przetargach na budowę drogi ekspresowej S61: odc. I węzeł Podborze – węzeł Śniadowo i odc. II węzeł Śniadowo – węzeł Łomża Południe.

W dniu 08.08.2017 r. w 5 złożonych oferta w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn, odcinek: Węzeł „Podborze” (z węzłem) – węzeł „Śniadowo” (bez węzła), na dł. ok. 19,463 km [S61] + 3,0 km [S8]+3,57 km [klasy G]”, najniższą cenę zaproponowało konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. - 479,1 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiła firma Budimex S.A. – 590,9 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 619,7 mln PLN.

W dniu 10.08.2017 r. w 5 złożonych oferta w przetargu pod nazwą: „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn, odcinek: węzeł „Śniadowo” (z węzłem) – węzeł „Łomża Południe”(bez węzła), na długości około 16,999 km [S61]”, najniższą cenę zaproponowała firma POLAQUA Sp. z o.o. – 380,3 mln PLN. Najwyższą cenę przedstawiło konsorcjum firm RUBAU POLSKA Sp. z o.o. i CONSTRUCCIONES RUBAU S.A. – 433,4 mln PLN. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła 491,4 mln PLN. Wszyscy oferenci zaproponowali najkrótszy czas realizacji (31 miesięcy bez okresów zimowych), wszyscy przedstawili też takie same, a zarazem najkorzystniejsze wartości pozostałych kryteriów pozacenowych. Po zbadaniu ofert i ich ocenie – w najkrótszym możliwym terminie – zostaną wybrane te oferty, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego.

Podstawowe dane techniczne:

• Przekrój drogi - 2 x 2,

• Szerokość pasów ruchu - 3,5 m,

• Szerokość pasów awaryjnych - 2,5 m,

• Szerokość pasa dzielącego - 5 m,

• Nawierzchnia - beton cementowy (na drodze ekspresowej), pozostałe drogi o nawierzchni bitumicznej asfaltowej,

• Dopuszczalne obciążenie 115 kN/oś.

Zadanie jest przewidziane do współfinansowania ze Środków Unii Europejskiej.